Правителственият Фалкон отново показа дефект. Инфарктно кацане на премиера

Последна промяна на 15 ноември 2019 в 13:38 5450 4

Проблемите с правителствения "Фалкон" продължават. Нова повреда на самолета едва не завърши фатално. Навигационната система на малкия самолет, в който е пътувал премиерът Бойко Борисов на връщане от Солун, е блокирала напълно при опит за кацане на летище "София".

Системата отказала, когато "Фалкон"-ът се опитал да кацне в мъгла и при условия на силна турбуленция, потвърдиха от правителствената пресслужба. Инфарктното приземяване е станало в 11.00 часа днес.

Пилотите не са успели да рестартират системата. Не успял да се справи със ситуацията и пътуващият с премиера борден инженер.

При втори опит самолетът все пак е успял да кацне на летище "София", след като машината е приземена в ръчен режим и водена с команди от Ръководството на въздушното движение.

Министър-председателят Бойко Борисов бе в Гърция за участие в Четвъртата среща на върха в Солун.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

1000

4

Рабиндранат Тагор

18.11 2019 в 11:24

Ама нали Иван Костов го купи? Тогава всички го оплюха, че похарчил народните пари за глезотии. Сега се видя, че той е планирал диверсия, ега боко падне да се утепа!

15026

3

Стефан

15.11 2019 в 14:56

Вече разбрах защо Той купи и фалкончетата и кугърчетата. Които не могат да летят на хладно и тъмно, даже в топлите страни. Каквато е България.
Понеже Е Херой!
И пЕлотите - и те Херои! Не щеш ли - успели да хванат курса и тангажа по картата! Въпреки, че не са чували за ИЛСа и ВОРа:)))
Боко, чудя се дали си по-смешен, или по-противен.

829

2

ЛАФЪРДИЕВ

15.11 2019 в 14:18

Що трябва да се прави на летец-изпитател? Зер може от всичко да отбира? От саденето на картофа та до летенето „Кугър”-ите? Дет викаше един пич, „Някои не ги бива за нищо, но са способни на всичко."

829

1

ЛАФЪРДИЕВ

15.11 2019 в 14:17

Какво ме у инфарктното? Авионите само на автопилот ли кацат..
Или се провеждат специални тренировки за ръчно кацане. При това със спуснати щори на илюминаторите пред пилотите.. И кацане само с указанията на диспечерите..
А и как ще е инфарктно за един летец-изпитател?
Кога забравихте 6 февруари 2012-та год.:
Такова облъчване не ни е правено от Татово. И ако се чудите кога им остава време да работят, ще ви кажа: не им остава. Те само това работят – показване по новините.
Ето и днес. Знам, че някои от вас ще кажат евалла на премиера, че отиде при бедстващите.
Добре, ама малко преигра, не ли? Не беше редно чак да си рискува живота. „Господ да ни пази, дано да стигнем село Бисер!”, прекръсти се отзарана в ефира на БНТ.
Според него рискът да паднат хеликоптерите, поради обледяване на витлата, бил много голям. Та се наложило лично да се качи, „за да докаже, че не е опасно „Кугър”-ите да летят…”