Влакът за Горна Оряховица се блъсна в скала и дерайлира

Последна промяна на 10 март 2015 в 10:35 4751 7

Мотрисата на пътническия влак от Горна Оряховица за Стара Загора е излязла от релсите с едната си колоос след удар в паднала скална маса, съобщиха от БДЖ.

Инцидентът е станал тази сутрин около 8:30 ч. Електрическата мотриса на пътническия влак № 40131 е пътувала от Горна Оряховица за Стара Загора и се е ударила в паднала скална маса в участъка между гарите Плачковци и Кръстец. Вследствие на удара мотрисата е излязла от релсите с едната си колоос.

При инцидента няма пострадали пътници и служители на железниците. В композицията са пътували трима пътници и седем служители от поддържащия персонал на Национална компания "Железопътна инфраструктура". Поради удара в скалната маса са нанесени щети по електрическата мотриса.

Към момента движението на влаковете в участъка Плачковци – Кръстец е спряно. За пътниците от преминаващите в този участък влакове ще бъде осигурен превоз с автобуси.

Подобен инцидент имаше вчера с локомотива на бързия влак № 2610 от Варна за София. Той бе ударен от скална маса, която падна по време на преминаването му в участъка между гарите Мездра юг и Зверино.

Заради удара локомотивът излезе от релсите. Инцидентът се размина без пострадали. 

banner 545x
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

10.03 2015 в 16:53

Безумие е да има по 10 автобуса на ден по главните трасета като София- Варна, София - Бургас, и обратно и т.н. и да искаме БДЖ да е в добро финансово състояние. Кой ще се качи на влак при това положение ? Не коментираме колко конкуретна е БДЖ....

10.03 2015 в 16:04

Забелязахме: 7 служители и 3-ма пътници и за тях - цяла влакова композиция. Но когато трябваше масово да се подкрепят, макар и плахите опити за реформи на министъра на транспорта, никой не забелязваше това (или се правеше, че не забелязва), така че ще продължаваме да плащаме подобни безумия.

10.03 2015 в 12:53

//А дали няма умисъл в оставянето на скалите там? Примерно да се обяви за много губеща железницата и да се продаде Товарни Превози на "наши" хора? //

Приятелю, опасявам се, че малко бъркаш нещата.Поддръжката на железопътната инфраструктура е задължение на НК ЖИ и в случая отговорността за несвършената работа е изцяло тяхна.БДЖ и опитите за приватизация на "Товарни превози" са съвсем друга манджа и няма как да бъдат забъркани в този случай.Там драмата е по-друга - все по-голяма част от превозите на товари се прехвърля към частните превозвачи и постепенно ТП остават без работа.

10.03 2015 в 12:31

В композицията са пътували *** трима пътници и седем служители *** от поддържащия персонал на Национална компания "Железопътна инфраструктура"

Купили ли са си билети ?

Средствата от билетите каква част от разходите по транспорта покриват ?
Стигат ли поне за надниците на машиниста и кондуктора ?
Кога ще закриете губещите линии ?

10.03 2015 в 11:18

А дали няма умисъл в оставянето на скалите там? Примерно да се обяви за много губеща железницата и да се продаде Товарни Превози на "наши" хора? Някой друг пътник ако загине няма да е голяма беда. Да им го ....

10.03 2015 в 11:01

Я аз да попитам - не че се надявам някой да отговори, но все пак....Миналата година тази линия беше изцяло затворена за ремонт в продължение на няколко месеца - от април до октомври.Защо не се направи нищо за укрепване на скалите в този участък, след като е било много добре известно, че опасността от срутване е голяма?

10.03 2015 в 10:52

Забележете... 7 служители и 3-ма пътници...