bTV продължава войната за „Господарите“

Последна промяна на 12 септември 2012 в 17:25 1843 3

Рачков, Зуека и Халваджиян (от ляво на дясно) след раздялата си с bTV преди 5 месеца. Снимка: БГНЕС

bTV продължава войната с Нова Телевизия за „Господари на ефира“, като вчера обяви, че предприема действия „по официален път“.

Според bTV правата им са нарушени от излъченото на 10 септември предаване от десетия сезон на българския вариант на Striscia la Notizia – италианския оригинал на формата.

„БТВ Медиа Груп” ЕАД притежава ексклузивните права върху формата Striscia la Notizia и българската версия на предаването за територията на страната. Излъчването на предаване със съдържание, което копира Striscia la Notizia, без уредени права с правоносителите, е безпрецедентно за медийната практика в България, особено, когато нарушението е извършено от национална медия, каквато е Нова телевизия.“, се казва в разпратеното до медиите съобщение.

В началото на месеца двете телевизии обмениха остри реплики по повод закупуването на правата на италианския вариант на предаването от bTV, което беше предприетата мярка от въпросната медия за „маркиране“ на продукцията. Войната беше породена от напускането на екипа на „Господари на ефира“ от bTV след шумен скандал преди около половин година. От Нова Телевизия бяха категорични, че излъчването на чуждестранните „Господари“ не пречи по никакъв начин на нашенската разновидност с водещи Димитър Рачков и Васил Василев – Зуека, защото българското издание вече достатъчно се е индивидуализирало и отклонило от оригинала.

banner 545x
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

13.09 2012 в 10:47

Стига сте се занимавали с тия простаци от Господари на ефира. Това предаване стана негледаемо! Като са загубили лиценза, защо просто не го промениха?? Доста жалко поведеине от Нова ТВ

12.09 2012 в 20:10

Магардич Халваджиян е известен със своята нечестност, лъжливост, крадливост на чужди идеи и свирки към другаря Бойко Борисов. Той получаваше тлъсти суми от ГЕРБ за безплатен ПР в предаването Господари на ефира по БТВ. В момента човек на Бойко е акционер във фирмите на Халваджиян - направете си труда да го проверите. Сега след като се премести в по-слаб ефир - този на Нова ТВ - очевидно са спаднали и приходите от ГЕРБ, та явно не са останали пари за италианския лиценз :-) Това може да се случи само в България - един доказан крадец и мошеник да развява флага на популизма и някакви глупави хорица да му вярват. А БТВ колкото и да са дразнещи с тяхната арогантност на най-великите на пазара, в случая са 100% прави. Допускам че дори този лиценз им е натрапен от собствениците им, които са го купили за много държави. Но се държат професионално и в никакъв случай не падат на нивото на Господари на ефира, което беше нещо в миналото, а сега е просто едно скучно и пошло предаване.

12.09 2012 в 18:16

Хитър начин тотално да спрат предаването