ЧЕЗ въвежда енергиен омбудсман

Последна промяна на 12 март 2013 в 07:54 856 1

От днес ще заработи енергиен омбудсман към ЧЕЗ, обявиха от компанията.

Той ще подпомага потребителите в коректното решаване на техните жалби при съмнения за размера на сметките и ще приема предложения на клиентите как да се подобри обслужването.

От компанията увериха, че омбудсманът ще проверява всички сигнали. Той обаче няма да се намесва, ако спорът между потребителя и дружеството се решава по съдебен ред или ако ДКЕВР се занимава с него. На посочените телефони и имейл адрес, може да се свържете с енергийния обмудсман.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

02.04 2013 в 16:49

Кога ще обясните защо след като сменихте електромерите, те въртят, след като няма нищо включено в мрежата.Къде са прозорчетата на вратите ви,друг е въпроса дали и вие не трябва да плащате, че ползвате собственост общи части от сгради, закоито се плаща данък сгради.И защо не сте отговорили къде са ви чертежите на схемите за вкарване на проводници в мрежата - не знаете ли че сградите са калкан и са строени по различно време, а са в общи табла, или за това мутрите не се интерисуват?Защо имам лихва и защо не се предприе нищо - при толкова надписани киловати? Няма начин да нямаш електроуреди и да върти електромер като луд!Пък и нощна - д ане сме на купон 24часа????Засрамете се