17 тайни на онлайн рекламата

Последна промяна на 25 септември 2018 в 13:06 1836 0

Миналата година в рамките на Online Advertising 2017 топ експерти в областта на онлайн рекламата създадоха лист с конкретни и малко познати начини за увеличаване на ефективността на онлайн маркетинг активностите.

Вижте ги:

За стимулиране на онлайн продажбите намаляваме цената на доставката и подтикваме максимално потребителя към плащане онлайн.

Спринт подход – когато имаме ясна и точна представа какво правим и за колко време трябва да сме готови. Метод за управление на хора и процеси, спомагащ да планираме и да предвиждаме в по-конкретни срокове.

Бързина на сайтовете – технически начини за тяхното създаване – АМР версия.

Статичен сайт – много повече предимства пред останалите. Всички системи си имат история и често има проблеми, при статичните обаче такива не съществуват.

Подходът "Тук и сега" - усет за действие в конкретна ситуация. Взимаме дадена идея, за да достигнем до съзнанието на хората и да се позиционираме. Хващаме тренда още в основата му – имейл бюлетин, смяна на профилната снимка и др.

Ремаркетинг на база имейл маркетинг според поведението на потребителите. Динамичен имейл маркетинг. Пуш на потребителя преди извършването на покупка.

При висока конкуренция е добре да не се залага на промоция, ако не сме сигурни, че имаме най-добрата възможна цена.

Автоматичен tool, които изпраща поздравления на всички клиенти за рождени дни, имени дни и празници. Персонализирани съобщения, може и с включена отстъпка за същия ден.

Social selling със социална платформа CRM. Употреба на Tracker, Nimble, NinjaOutreach.

Активна употреба на Messenger ботовете, с цел да свържем всяко едно действие на потребителя. Това важи и за Telegram ботовете.

Бизнес целите и маркетинговото изпълнение трябва да действат в синхрон.

Използване на campaign translate за превод на кампаниите при влизане на нови пазари.

Стимулиране на потребителите да се логват, за да можем да имаме ясна аналитика, тагване с user id.

Взимане на title от Adwords кампании, за да не губим време.

VideoPal – видео pop up.

HTS protocol – hstspreload.org

“В началото да вземем предвид края” или 7-те навика на високоефективните хора. Техника, при която каквото и да правим, трябва да знаем къде и какъв е края и още в началото трябва да сме подготвени, за да няма изненади.

Създаване на цели и планове.

ОА 2018 ще е още по-амбициозен проект:

Повече участници
Повече лектори
Повече практическа информация
Повече нетуъркинг

3 направления — SEO, PPC и eCommerce само с един билет!

Не пропускайте шанса да получите нови знания, да оптимизирате бизнеса си и да научите за най-важното от света на SEO, PPC и електронната търговия.

В момента билетите са на цена от 220 и 260 лв. Използвайте промо код Offnews_E и спестете 5%.

КУПИ БИЛЕТ

Организатори — Netpeak България и Octopus Events

banner 545x
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !