Експерт: Статистиките на БДЖ не струват!

Последна промяна на 09 декември 2016 в 15:03 5468 0

Има проблем с методиката, с която БДЖ измерва удовлетвореността на клиентите си, тъй като данните се разминават в пъти с тези във всички доклади на Европейската комисия, заяви пред OFFNews инж. Варужан Апелян, член на борда на Европейската пътническа федерация.

Най-новите данни на ЕК показват, че качеството на обслужване на БДЖ е най-лошото сред всичките жп компании в рамките на Европейския съюз. 

"Резултатите от изследването не са никак изненадващи, странното е, че българската жп компания публикува съвсем различни статистики. Вдоклада за качеството на БДЖ за 2015 година са отбелязани нива на удовлетвореност на клиентите от около 65 - 70%, а в същото време от 7-8 години насам всички доклади на ЕК дават за България неколкократно по-ниски нива", каза Апелян.

Според него далеч по-достоверните данни на Еврокомисията са показват, че едва един от пет души пътували с БДЖ са останали доволни от преживяването.

"Доскоро на сайта на БДЖ имаше анкета с потребителите, която също показа, че хората масово не са доволни от обслужването в българските влакове", добави Апелян.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !