"Булсатком" се срина (обновена в 10:03)

Последна промяна на 02 октомври 2014 в 21:29 29946 23

Кабелният оператор "Булсатком" повече от 2 часа не излъчваше сигнал снощи, на 2 октомври. Сигналът прекъсна около 19:20 ч.

Единствено HD каналите продължаваха да се излъчват по време на аварията.

"В момента има технически проблем, свързан с излъчването на голяма част от каналите на Булсатком. Работи се усилено по неговото отстраняване. Извиняваме се за причиненото неудобство", пишат от компанията във форума си.

Към 22:00 часа някои от потребителте на "Булсатком" съобщиха, че вече нямат проблем със сигнала.

Докато нямаше телевизия, сайтът на кабелният оператор също падаше, вероятно заради много потребителски посещения. Интернет страницата вече е в изправност.

Нито един от дежурните телефони на "Булсатком" не отговаряше. Някои от тях дават непрекъснато заето, а на други няма никакъв сигнал.

Обновено: Имахме технически проблем, но вече е отстранен и няма да има нови смущения в сигнала, увериха тази сутрин от сателитния оператор в отговор на запитване от OFFNews.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

04.10 2014 в 18:04

Пълна скръб е да живееш в страната на чудесата бг.Поне да бяха оповестили ,че има авария а не да се чудим,към кого да се обърнем,абе всичко бтази страна е с главата надолу

04.10 2014 в 07:21

А бе, Булсатком не е ли сателитен оператор, а не кабелен?

03.10 2014 в 17:27

Аз пък продължавам и съм недоволна от Булсатком. От самото им начало сме абонати и познайте, нямам друга алтернатива. На мястото, на което живея няма окабеляване от БТК или от каквото и да е друго. Само Люлин нет едно време се смилиха над нас и ни пуснаха кабел за интернет и това е. Нито имаме избор на оптичен или какъвто и да е друг там нет. Само техния или мобилен, а сетете се какъв е мобилния. Докато беше Люлин нет, дори и през нощта са пращали екипи да отстраняват проблем, а те бяха изключително рядко. От авария до отстраняване не е имало и 15 мин. Сега познайте, предплащаме си интернета, нали е абонамент, с дни го няма.За обезщетение забравете - имаме захранване и УЖ ни бил безплатен нета. Да, ама го няма. А аз работя по интернет - познайте, закъснели плащания, поръчки, какво да им кажа на клиентите, Булсат пак ги няма. Лошото е, че в района са монополисти и си правят каквото си поискат, жалби, молби, псувни - нищо не помага.

03.10 2014 в 17:22

kaka (N:12 ) Отговорът е прост - пари в тая държава няма. Би трябвало да има единна ГИС система в която да са нанесени всички кабели, тръби, електропроводи, топлопроводи, улици, сгради, ако щеш и дървета. Имаше такъв проект преди 10тина години, но на общините им се видя прекалено скъпо да инвестират в това и всичко умря. Те да бяха само ВиК с мед да ги намажеш. Виваком където копне трева не никне. Булсат си зарязват кабеляка за интернета да се мандахерца из мазета и наводнени шахти. Чез същата работа. Където Мтел се докосне става страшно .. бе трагедия!

03.10 2014 в 16:30

Весела, абсолютно прав/права си. Но това отново важи за всички оператори. Очевидно трябва да се намесят регулаторите, ако тази практика наистина е проблем. Във всеки случай обаче при положение, че всички се бъзикат с клиентите, не трябва да се персонифицира фирмата, както ти го правиш с Булсатком.
Да спомена, че не работя в Булсатком :))))))))))
Просто си бъбря :)

03.10 2014 в 14:15

Булсатком може и да нямат вина специално за прекъсването, но са нелоялни към абонатите си в друга посока. Плащаш си абонаментната такса преди началото на новия месец за определен тарифен план, а после се оказва, че част от каналите, заради които избираш един план и разчиташ на Булсатком, ги няма, просто те поставят пред свършен факт. така беше с "Дива", така стана и с два от каналите на AXN. Редно е да предупреждават предварително, а не да лъжат "водим преговори"... Мен като лоялен абонат от десетина години не ме топлят техните преговори, защото знам, че просто лъжат - това е фраза, с която се опитват да се измъкнат. Непочтено е. Не отричам правото им да променят каналите, които излъчват, но е мое право да знам какво ще гледам и какво най-вече няма да гледам. Защото на мястото на интересни канали ми включват разни турски и чалга канали, които въобще не ме интересуват.

03.10 2014 в 13:28

@cvete, да не би снощи да са ползвали услугите на човека светкавица? За 30мин 3 торби пари до Атина? Не говори глупости.
Ти не намаза ли снощи? Сама ли беше в леглото?
хи-хи-хиххх

03.10 2014 в 12:50

Истината е,че не си бяха платили сателита...

03.10 2014 в 12:22

Аз пък ще ви кажа, какво направих снощи, когато спря телевизията - просто изчаках, защото при положение, че едни канали работеха а други - не, очевидно проблемът е голям, общ и известен. Следователно, ще бъде оправен възможно най-бързо. Така и стана. След известно време всичко си беше ОК. Нито съм звънял на някой да питам, нито считам, че е реагирано бавно.
Ето един сценарии за тези, които ще се местят при други оператори. Ако се местите при друг сателитен оператор, отново от време на време ще имате проблем при лошо време (ако това е проблем за вас, сложете малко по-голяма чиния, тогава проблемът ще се появява по-рядко). Тези, които ще се местят при кабелен оператор... Ами..., когато скъсат кабелите на кабелният оператор, отново няма да имате телевизия. Други ще изберат IP телевизия. Е, там проблемите са същите, кавито са на кабелните оператори понякога и повече.
Когато изредите всички начини и видите, че навсякъде има проблеми, все ще трябва да изберете някой от същите.
Ще загубите много повече време, вместо да пиете един чай (или нещо друго) и да изчакате всичко да бъде ОК.

03.10 2014 в 11:03

Щом е отстранен проблема аз защо нямам тв тотално съм се изнервила вече и не смятам да плащам булсата отказвам се от него