Вестник "Сън" "погреба" принц Филип

Последна промяна на 04 май 2017 в 12:31 1896 0

Снимка Wikipedia

Онлайн изданието на британския таблоид The Sun погрешка публикува история, в която обяви, че принц Филип е починал.

Статията със заглавие „Принц Филип почина на 95-годишна възраст“ разказва за живота на херцога на Единбург и изброява децата му от кралица Елизабет II – принц Чарлз, принцеса Ан, принц Андрю и принц Едуард.

Минути по-късно текстът беше премахнат. Обичайна практика на големите медии е да имат предварително подготвени некролози на популярни личности. Гафът на The Sun идва след като кралицата свика на спешно заседание приближените си, а в медиите се появиха догадки дали срещата не е по повод влошено здраве на член от кралската фамилия.

Въпреки бързата реакция, статията продължи да се показва в търсенията в Google.

banner 545x
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !