Кампания за безопасна ваканция в Слънчев бряг започна британското посолство

Последна промяна на 25 юли 2014 в 12:09 889 1

Превантивната кампания за насърчаване на безопасно поведение в Слънчев бряг започва посолството на Великобритания у нас.

Кампанията е насочена основно към британските туристи между 16 и 30 години, за които черноморският ни курорт е предпочитано място за отдих. 

Кампанията разчита на кратки послания със силно въздействие върху младите хора, които често имат рисково поведение. Посланията се разпространяват с помощта на информационни материали (гумени гривни, държачи за ключове и подложки за бира), върху които е написан номера за спешни обаждания 112 и основни съвети за безопасност. Holiday Hangover (отпускарски махмурлук) е предимно електронна кампания в Twitter (@HangoverSB), Facebook, телевизиoнни и радио анонси. Официалният хаштаг е #HolidayHangover.

"В последните десет години България стана много популярна дестинация за британските граждани. Целта на посланията в никакъв случай не е да откажат туристите от забавления. Искаме хората да се радват на почивката си, но също искаме да им напомним какви са последствията, когато изгубят мярка. Радвам се, че консулският отдел работи в тясно сътрудничество с местните партньори, за да осигури най-добро съдействие и съвет на британските почиващи. Не беше изненада, че миналото лято кампанията Holiday Hangover постигна голям успех, резултат, който се надявам да надминем през този сезон", коментира посланикът на Великобритания Джонатан Алън.

Слънчев бряг посреща над 100 000 британски посетители през лятото.

По време на кампанията през 2013 г. британското посолство в София е отчело значителен спад в броя на регистрираните консулски случаи. Броят на туристите, приети в болница, е намалял с почти една трета – от 25 случая през 2012 г. на 14 през 2013 г. Отчетен е само един смъртен случай вследствие падане от балкон през 2013 г. спрямо три през 2012 г. Четири пъти по-малко инциденти със задържани британски туристи през 2013 г. в сравнение с 2012 г. – от девет на два случая.

Кампанията Holiday Hangover е била успешно осъществена в Гърция и Кипър в предишни години. 

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

25.07 2014 в 13:34

Значи некой треба да обясни на бай Джон Алън, че такива кампании трябва да са съобразени с местните особености.
Аз например недоумявам как една, ще ме извините за натурализма, пияна и дрогирана свиня, лежаща натакована в храстите, може да обясни на чист английски на съответната операторка на 112 къде точно се намира и как точно се чувства.
Значи звъниш и на чист български казваш "Катастрофа, пострали,1 лежи на платното, еди кой си километър от магистрала Тракия посока еди коя си, в съзнание са, пратете линийка." А тя отговаря "Кое е най-близкото населено място до вас? Може ли отидете до там да предупредите линейката?"

А сега си представете как една оповръщана натакова англичанка в храстите се опитва да обясни коя е, къде е и как се чуства.