Над 100 жалби от сметки при омбудсманите на парното

Последна промяна на 26 август 2015 в 08:00 1669 0

Над 100 жалби са подали клиенти на "Топлофикация" София за месец при тримата омбудсмани на дружеството. 62 от сигналите са подадени писмено, а 40 са устни.

Повечето от жалбите са свързани с несъгласие с изравнителните сметки за парно и топла вода, каза един от тримата обществени посредници Деан Дянков, цитиран от БНР. 

Преди да стигнат нещата до фактуриране от страна на „Топлофикация“, изравнителната сметка е трябвало да бъде възразена в топлинния счетоводител. И при положение, че абонатът не го е направил, нещата стават по-сложни, обясни Дянков. По думите му обаче могат да се намерят решения. 

До края на тази седмица ще е готов и сайтът на омбудманите на столичната топлофикация.

banner 545x