Пуснаха нова система за реклама в такситата

OFFNews Последна промяна на 22 юли 2016 в 12:28 3477 2

Иновативната рекламна компания “АДЗ ХАЙФ”  предлага нова система за реклама в таксиметрови коли. Тя  разполага с изграден дигитален мултимедиен канал, състоящ се от 800 броя специално изработени 8-инчови HD монитори, поставени в 800 таксиметрови автомобила, като са монтирани централно и са видими за всички клиенти-пътници.

Предимствата на нововъведението са многобройни. Системата работи 24 часа на ден, 7 дни в седмицата и има над 1 080 000 зрители на месец. Тарифите за услугата са гъвкави и конкуренти, а рекламите се излъчват само при наличие на клиент. Голям плюс е гарантираната отчетност - плаща се само при достигнат таргет от излъчвания месечно. Достигат се 70% уникални потребители от платежоспособна аудитория. 

Компанията предлага и новата за българския пазар гео-таргетирана реклама, която предоставя възможност на Вашия бизнес за намирането на исканата таргетирана аудитория. Със стартирането на рекламна кампания, избирате определени локации, улици и зони, в които рекламата ще се излъчва повече. При движението на автомобила и непрекъснатата употреба на GPS на устройството, то успява да засече координатите на местонахождението си и при съвпадение с конкретните, зададени по-рано (квартал, улица и тн.) излъчва определената реклама веднага.

Комуникационният видео канал се излъчва по специално изработените за услугата дисплеи. Те са поставени на удобно място, което осигурява видимост на потенциалните четирима пътници. Редуват се рекламно съдържание и интерактивни рубрики в рамките на 24-часовото работно време на такситата. Рекламодателите сами избират точното време на излъчване на своята реклама като екранът се задейства само при наличие на клиент в колата. Гарантирана е 24-часова онлайн отчетност за изгледания рекламен материал. Също така може да се включите само с интерактивна плочка с логото в някоя рубрика - времето или някоя друга, заставка за някаква промоционална активност, събитие, годишнина, дни на отворените врати и т.н. Самите клипове имат продължителност от 1 до 60 секунди. 

Каналът е оборотен, а не нишов, с много точна статистика за ефективността на рекламата, с възможност да следите онлайн кампанията си и изключително атрактивна цена на контакт за дигитална реклама, таргетираща толкова голям човекопоток.

В допълнение се предлага услугата “Промоционални кодове”, която дава възможност на фирмите рекламодатели да правят отстъпки на своите клиенти чрез специално разработено мобилно приложение. С въвеждането на генериран в мултимедййния канал код (или фискалния бон), пътниците го въвеждат в апликацията, а Вие получавате още по-голяма сигурност, че рекламната кампания е успешно достигнала до адресатите. 

Повече информация за Adzz Hive можете да научите ТУК.