За МОН проблемът с двойките след VII е в ученето, не в програмите или преподаването

Последна промяна на 06 юни 2016 в 08:36 6211 7

Диян Стаматов

Снимка БГНЕС, архив

Диян Стаматов

"Явно има проблем с ученето, с концентрацията в рамките на учебния час, а оттук - и в рамките на самия изпит." Така зам.-министърът на образованието Диян Стаматов отговори на въпроса каква е причината да има толкова много двойки на изпита по математика след VII клас.

Само на първия от двата модула от теста има близо 18 000 двойки при 53 212 явили се. Първият модул е задължителен за всички ученици от випуска, вторият е за тези, които кандидатстват в гимназиите с прием след VII клас.

Стаматов изобщо не допусна учебните програми, натовареността и начинът на преподаване също да са са причина за слабите резултати. Според него всичко се крие в липсата на концентрация.

Те "не се концентрират, не разбират условието, не го четат докрай, а отговарят веднага, без да обмислят добре текста", каза Стаматов.

Той заяви, че ще се върви към промяна на оценяването, защото сегашната система не отразявала реалните знания на седмокласниците.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

2314

7

XR4

06.06 2016 в 20:32

"...За МОН проблемът с двойките след VII е в ученето, не в програмите или преподаването..."

Или ако цитираме един велик филм-"оправданието е като гъзъ-всеки си го има"!

ПП.Не , Иванова, проблема е в това , че децата наистина изпростяват....съвсем не по тяхна вина.

1150

4

Spas Trashliev

06.06 2016 в 12:05

Масура, за да ходят да гледат каквото и да е - трябва да ги интересува нещо. В България властта не я интересува нищо друго, освен да течат паричките и да скалъпят някакво малоумно оправдание, на което дори мозъчен фалит не би се вързал, както е в случая. Тука се работи на принципа - оправдания и кражби докато сме на власт, после идват другите, а ние почваме да ги храниме за същите неща, за които ние сме измисляли малоуни оправдания допреди 2 дена.

1169

2

BB-8

06.06 2016 в 10:03

Ма естеВствено, че другите са виновни... даже мисля, че двойките са причинени от Халеевата комета.

10668

1

Руслан

06.06 2016 в 09:24

За МОН проблемът с двойките след VII е в ученето, не в програмите или преподаването.
А в проблемът Кунева