Марешки се подигра жестоко с Валери Симеонов

Последна промяна на 01 септември 2017 в 16:15 50462 10

Лидерът на партия ВОЛЯ и зам.-председател на парламента Веселин Марешки се подигра на наказателните акции на вицепремиера Валери Симеонов на Слънчев бряг.

Марешки е главен герой в комедийно видео на популярния във Варна шоучен Кварталната Батка. 

В клипа на плажа се вихри шур купон на хитовото парче на Гери Никол "Пръскам", а Марешки, в ролята на нагъл политик, паркира луксозното си бентли направо върху пясъка.

Той дърпа кабелите на музикалната уредба и разгневява купонджиите: 

"Бат' Веско, Валерката уби долу купоните на Слънчев бряг, ти искаш да съсипеш купона на Кабакум ли?"

А Марешки отговаря:

"Какъв купон, какъв Кабакум, бе, аз съм си вкъщи! Айде, изчезвайте оттука бързо".

От ВОЛЯ обясниха, че замисълът на видеото е, че когато някой се вземе твърде насериозно - става смешен, погледнат отстрани. Идеята за клипа била на самия Марешки.

Това е нашият шеговит поглед върху нелепите пиар кампании на вицепремиера Симеонов срещу хората и бизнеса по Южното Черноморие, обясниха от партията.

Само за час видеото натрупа над 60 000 гледания.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

1125

12

ds

04.09 2017 в 13:20

това е нивото на политиците ни. да те е срам вместо тях

1094

10

дони

02.09 2017 в 09:03

По-голямо недоразумение от марешки в българския парламент беше само Ана Баракова. А чувството му за хумор е право пропорционално на интелекта му!

696

6

NikiDanev

01.09 2017 в 20:38

В желанието всички офф срещу Бойко, всички срещу Симеонов, почнахти да си шзлагате. Клипът е ужасно тъп, хуморът елементарен, дори кух, а въпросния господин наркотрафикант, далавераджия Марешки е пълен ръб. От къде го измислихте това блицаджийско бомбастично заглавие не знам! А бяхте интересни по някое време.

1500

4

Виктор Димчев

01.09 2017 в 18:13

Заглавието на статията е точно толкова тъпо, колкото съдържанието на "клипа".

Кога почнахме да пишете като Блиц, колеги?

Заради продажбите ли е?