Най-известната рокля вече се използва в реклами

Последна промяна на 06 март 2015 в 16:12 45308 10

Мина известно време откакто не сме чували нищо за Роклята с главно "р" - виртуалната сензация от края на февруари, но тя отново е акцент, този път в реклама.

"Армия на спасението"* включи във въздействаща реклама против насилието над жени спорната рокля с "неясен цвят" няколко дни преди международния ден на жената (8 март).

На снимката е изписано: Защо е толкова трудно да видите черното и синьото? Перифразиран въпросът може да се приеме и като - Защо е толкова трудно да видите насилието?

Допълнителен факт е, че роклята беше разгорещено обсъждана в социалните мрежи, сякаш е глобален проблем, за разлика от проблема с насилието над дамите в световен мащаб.

"Армията" изнася и статистика, според която всяка шеста жена в света е жертва на насилие.


*"Армия на спасението" е международна мисионерска и благотворителна организация, съществуваща от средата на XIX век и поддържана от протестанти-евангелисти. Учението ѝ е основано на Библията, любовта към Бога и практическата грижа за човека. Главната ѝ квартира се намира в Лондон, но има представителства в 121 страни. В някои от тях е известна под леко по-различно име.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

10.03 2015 в 08:19

Много добра реклама,МНОГО!
Браос!

08.03 2015 в 12:44

Егати тъпите коментари !!! Хората се опитват да дадат гласност на един голям проблем за когото повечето жени се срамуват говорят. А някакъв перверзник си изказва незодоволените сексуални амбиции, други пък коментират въпросната рокля която е просто инструмент на кампанията на не цел!!!!!

07.03 2015 в 12:57

Аз се чудех защо Жени Калкан.е шеста в света,а то защо било

07.03 2015 в 09:07

БирникЪ - на Вас определено Ви липсват години възпитание ! Коментарът Ви е груб и със сигурност не на мястото :-) Моля , ударете си един шамар от мое име !

06.03 2015 в 21:28

:-))))))))))))

06.03 2015 в 20:45

Оффф нюз, цялата истерия е била планирана предварително. Роклята и рекламата са свързани.

06.03 2015 в 19:49

Прави са. Да облечеш някоя жена с такава рокля наистина е проява на насилие.

06.03 2015 в 16:47

Дабе, децата ме информират за всичко най-важно по света и да, тази рокля е едно от тях.

06.03 2015 в 16:46

За раните на коленете е ясно - стояла е на колене.
На окото - гледала е където не трябва.
На устата - апала е нещо твърдо.
Ама за травмата отстрани - нямам обяснение. Сигурно е от указване на пътя - айде у лево.
Баси глупавото нещо - рекламиране на ненасилие срещу жени ! Рекламирайте домашно възпитание в първите 7 години, бе ! И родители като пример за подражание !

06.03 2015 в 16:37

И кой казва че това е най известната рокля?