Откриват нов участък от магистрала "Хемус" утре

Последна промяна на 02 август 2015 в 13:20 4184 14

Участъкът Белокопитово – Каспичан от автомагистрала „Хемус“ и най-големият у нас пътен възел – „Белокопитово“, през който ще се осъществява връзката с първокласните пътища Русе - Варна и Коритна - Белокопитово, ще бъде открит утре, съобщиха от МРРБ. Общата дължина на отсечката е 4,898 км. 

В присъствието на министъра на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова и председателя на УС на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Лазар Лазаров при пътен възел „Белокопитово“ ще бъде отслужен водосвет за здраве и безаварийно пътуване по новия магистралния участък. На церемонията са поканени министър-председателят Бойко Борисов, областният управител на Шумен Донка Иванова, кметове от региона и др.
Проектът за изграждане на близо петкилометровия участък между Белокопитово и Каспичан от АМ „Хемус“ е реализиран по програма „Ново строителство“ на Агенция „Пътна инфраструктура“ и е изпълнен изцяло със средства от републиканския бюджет. Инвестицията е за близо 66 млн. лв.

Изпълнител на обекта е „АМ Черно море” АД. Строителният надзор е осъществен от „Пътинвестинженеринг” АД. Проектант е „Пътпроект“ ЕООД.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

03.08 2015 в 00:12

Е ти и пред магазина ли искаш насип 4 метра и през 20 см валяк?

02.08 2015 в 22:51

Не е вярно. Това го построи Станишев, а тия само окрадоха парите. И плюс това е построено некачествено. И плюс това асфалта не се яде. И плюс това е много малко. И на никой не му трябват такива работи. Казах ви аз навремето да гласувате за Станишев, ама вие не. На ви сега, човека се разсърди и каза, че повече нищо няма да ни построи. Отиде да строи другаде.

02.08 2015 в 19:21

off,преди години имаше едно филмче по History channel за това как строят и какво изобщо представлява немския "Аутобан".Швабите направо ме сразиха с начина по който строят и изискванията които спазват(много са , няма да ги изброявам),та най-голямо впечатление ми направи това , че независимо от основата,на мястото на пътното платно се прави подложка-насип с височина 4м(четири метра)-20см насип-валяк,20см насип пак валяк и така до 4м,като на всеки етап минава ОТК , което проверява(с една специално машинка) плътността на горния слой след валирането. Резултата е , че още са в експлоатация магистрали строени от фюрера. Да ти кажа ли каква беше технологията на асфалтиране на тротоара пред магазина ми? Предполагам досещаш се.
Проблема не е от вчера. Проблема е , че в милата ни татковина не се строи , а се мърля.....и то от десетилетия! И за това не е виновен инвеститора , а изпълнителя и строителния надзор.

02.08 2015 в 18:30

я си еби майката ти , а ?
тези простаци - боко кратуня и лили бидона - нямат НИКАКВИ заслуги за НИКАКЪВ възел.

нека се пържат на 40 градуса и да си правят пр.

а магистралите ще се оправят едва след като изметем тези калинки.

02.08 2015 в 16:09

Тука пак се шири тъпотия на воля.

1. Тоя участък дето го откриват е бая сложен пътен възел и затуй е и така специално отбелязан макар и със скромна дължина.

2. Проблемите на магистралите ни са много! №01 правилно отбелязва проблемите около Стара Загора. Аз си мисля че са доста повече от коловозите. Въпроса е че тия проблеми ги има със всички пътища в България от повече от 40 години. Доколкото съм чувал от по-разбиращи хора проблема е материала на основата. По принцип пътищата преди да се асфалтират се насипват с някакъв инертен материал който осигурява здрава основа. Обаче в БГ се използват по-евтини камъни а не гранит и в следствие на това пътната основа не е стабилна и платното се амортизира бързо. Това го гелдахе и на Тракия и на Хемус около София още 80-те години. Сега нещата се повтарят. Никакви поуки не са си взели от първите магистрали и сега просто повтаряме грешките. До колкот ми е известно за основи на магистралите трябва да се ползва здрав и твърд камък като гранит

Тука обаче мисля че по 2-ия въпрос оставката на г-жата няма да е достатъчна. Трябва доста по сериозна реформа, трябва някак да анализират какво се случва и да се променят критериите за проектиране и строителство на магистрали във България

02.08 2015 в 15:38

До БРАВО:МНОГО СИ ТЪП БЕ БРАТ!
Даже нямаш представа къде е този участък за който се пише,и незнаеш че автомагистрала Хемус там е крайна точка.Много хора има тука които пишат но незнаят за какво иде реч!

02.08 2015 в 15:22

Боже, Боже каква некомпетентност, каква некадърност навсякъде и във всичко, започвайки от тиквоций велики, преминавайки през папуняка на снимката и до последния от "елита" простотията и неграмотността е пословична, аман и в месеца за почивка, мутрите и простакесите пак са на показ.

02.08 2015 в 14:53

"Общата дължина на отсечката е 4,898 км".
....
За такава зашеметяваща дължина би трябвало да има поне 3 рязания на ленти с надлежния антураж от VIP-ове. Можеше да поканят и гости от чужбина.

02.08 2015 в 14:31

Смейте се Вие, ама трябва само да и служат по качествени слушалки за чува повече и по-добре да слушка и хоп на мястото на Бочко.
Остава само и матистралата да е добре направена и всичко ще е наред. Та нали се строи от Т++++!

02.08 2015 в 14:17

Нали щеше да санира,кво стана,само приказките му са в повече на комунделското унуче.