Страницата за протеста срещу Орешарски изчезна мистериозно от Фейсбук

Последна промяна на 01 юни 2013 в 18:04 25037 50

Изчезна страницата във Фейсбук, където се организираше протест срещу кабинета
Изчезна страницата във Фейсбук, където се организираше протест срещу кабинета "Орешарски", когато към нея вече се бяха присъединили над 20 000 души.

Страницата във Фейсбук, чрез която се организираше протестът срещу кабинета "Орешарски" в неделя, изчезна мистериозно.

За това сигнализира читател до OFFNews.

Страницата бе озаглавена "НАЦИОНАЛЕН ПРОТЕСТ: ОСТАВКА на Кабинета "Орешарски".

Чрез нея бе планиран протест на 2 юни, неделя от 12 ч. в редица градове. Там бе заявена и подкрепата на българи, живеещи в чужбина.

Страницата е била премахната в момент, когато към нея вече са се били присъединили повече от 20 000 души.

"Организацията за протеста утре изглежда потулена и цензурирана, след като Facebook страницата и събитието, участие в което бяха потвърдили 20 000 и още 120 000 бяха поканени, изчезнаха", пише читател до OFFNews и изпраща кеширана версия на страницата (виж снимката).

В момента във Фейсбук е създадена нова страница за протеста, към която тепърва се присъединяват хора. Към 17.30 ч. в събота в нея има не повече от 40-ина присъединили се.

Протестът срещу кабинета "Орешарски" бе провокиран малко след обявяване на някои от имената на министрите - компрометирани още преди да встъпят в длъжност.

Сред тях са новата министърка на околната среда и водите Искра Михайлова-Копарова, съпруга на Станислав Копаров. Копаров бе шеф на агенция "Държавен резерв и военновременни запаси" до 2003 г. Назначен е от квотата на ДПС.

Той бе осъден е на 5 години затвор през декември 2008 г. заради три сделки за закупуване на 100 хил. тона брикети, направени от май до декември 2003 г., с които ощетил резерва с 10.9 млн. лева. Срещу него има още едно наказателно производство. Той е подсъдим с още 8 човека (единият от които е Мирчо Петков - Циганина) за източване на 217 хил. тона зърно и за сделки за замяна на горива.

По онова време Искра Михайлова работи във фирма – “БГ Снакс”, собственост на Тодор Ангелов. Неговата сестра Кирилка Ангелова работи с Михайлова във фондацията на ДПС "Толерантност". 

Михайлова е зам.-регионален министър при НДСВ с ресори програмиране, регионална политика и евроинтеграция.

Другото скандално име в кабинета "Орешарски" е на Мариана Георгиева-Бенчева, замесена в поне два корупционни скандала по времето, когато оглавяваше дирекция "Студенти, специализанти и докторанти" в образователното министерство. Единият от тях бе свързан с незаконен прием на албански и сръбски студенти. Другият бе заради поръчка за стикери за дипломи.

По време на предизборната кампания Георгиева, която бе кандидат за депутат от ДПС, обяви, че ще работи за часове по турски език пред електората на Движението.

В кабинета "Орешарски" Георгиева е министър на младежта и спорта. Ресор "Младеж" бе взет от образователното министерство и прехвърлен на Георгиева. Именно в него има (ще има и през следващия програмен период) много сериозно европейско финансиране.

Георгиева е близка до лидера на ДПС Лютви Местан. През последните години тя е неотлъчно до него като личен нещатен съветник в парламента.

Третото име, свързвано със сериозни скандали, е на арх. Калин Тихолов. "Архитектът на "Дюнигейт" бе спешно сменен от Орешарски след публикация на OFFNews. На негово място като министър на инвестиционното планиране обаче бе сложен неговият колега и съсед по стая в Университета по архитектура, строителство и геодезия проф. д-р арх. Иван Данов.

Данов, по данни от фирмените регистри, е в управлението на фирми като „Тера груп“ АД и „Аса проджект“.

“Тера Груп” е част от едноименен холдинг, собственост на Динко Пенев – съдружник на Данов. В холдинга влизат множество фирми с разнородни дейности – строителство, инвестиции във възобновяема енергия, медии.

В холдинга влиза и известната фирма „Биндер“ от скандала „Батко и Братко“. „Биндер“ е на Емил Георгиев, който спечели поръчка от пътната агенция, докато тя се оглавяваше от брат му Веселин Георгиев. Заради скандала през 2008 г. Брюксел спря парите за България от еврофондовете. Миналата година на Веселин Георгиев най-накрая бе повдигнато обвинение за това, че е облагодетелствал фирмите на двамата си братя Емил и Бойко Георгиеви с поръчки за стотици милиони лева.

„Тера груп“ е била сред фирмите – фаворити на властта от някогашния „обръч на Гагаузов“ (бившият министър на регионалното развитие в кабинета на тройната коалиция Асен Гагаузов), разкри преди години в. „Монитор“.

Другите обсъждани имена бяха на военния министър Ангел Найденов и връзката му с червения депутат Мая Манолова, както и някогашната връзка между здравната министърка Таня Андреева и културния министър Петър Стоянович.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

18.06 2013 в 13:51

СЪЮЗ НА БЪЛГАРСКИТЕ ИЗБИРАТЕЛИ

ОТВОРЕНО ПИСМО С ПРИЛОЖЕНИЕ



До Президента на Р. България – Росен Плевнелиев
Председателя на 42-то Народно събрание - Михаил Миков
Министър председателя на Р. България – Пламен Орешарски

Уважаеми господа,
Съюзът на българските избиратели е право защитна организация, която активно работи за извоюване, утвърждаване и устояване правото на СУВЕРЕНА в българската държава - българският народ, единствен да дава, контролира и отнема ВЛАСТ.
Ние подкрепяме и активно участваме в справедливите протести срещу двадесет и три годишния тотален геноцид наречен „ПРЕХОД КЪМ ДЕМОКРАЦИЯ”; Срещу ГЛУХАТА, БЕЗХАБЕРНА И КОРУМПИРАНА ВЛАСТ на ПАРТИЙНО-ПОЛИТИЧЕСКАТА ОЛИГАРХИЯ; Срещу властващата ЖЕСТОКАТА, БРУТАЛНА И НЕПОКЛАТИМА МАФИЯ!
Солидарни сме с борбата за смяна на господстващата порочна политическа система и непрекъснатото възпроизвеждане на наложеното партийно- олигархично политическо статукво. Заедно с това твърдо сме убедени и влагаме всичко тази смяна да бъде: ДЪРЖАВА НА ГРАЖДАНИТЕ! Тази смяна никога няма да настъпи ако протестите отново доведат до избори провеждани с козметични промени на старите изборни правила създадени от тези , които са на власт и искат власт. Затова отново приложено към настоящото писмо предлагаме нашият проект за Народния вот /Правилата на избора/ приет на Първото национално събрание на Съюза българските избиратели през 2006 година и последователно предоставен през годините до днес на Президентството, на 40-то и на 41-то Народно събрания. Предоставяйки отново този проект НАСТОЯВАМЕ той заедно с предложенията на протестиращите да бъде основа за широко обсъждане, което Вие като Президент на Р. България да организирате в най-скоро време. Жизнено необходимо е най-после ПРАВИЛАТА НА ИЗБОРА ДА СА ДЕЛО НА САМИТЕ ИЗБИРАЩИ!


Проект.
НАРОДНИЯТ ВОТ
/ПРАВИЛАТА НА ИЗБОРА/
ИЗБОРЪТ,
ДЕМОКРАЦИЯТА И
ОРГАНИЗИРАНОТО ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО

Човешкото общество /за разлика от животинското стадо/ е изградено изцяло на основата на интереси : интереси на личността, интереси на семейство то, интереси на рода, интереси на етноса, интереси на нацията, обществени интереси.
Интересите пораждат отношения – отношения между личностите,
отношения между групите, отношения между етносите, отношения между народите, обществени отношения.
Обществените интереси и Обществените отношения са най-висшата форма на проявление на човешката същност. Те изразяват най-човешкото у човека – способност да ИЗБИРА - живот за себе си, живот за другите. А от зрелостта и мащабите на този избор в най-голяма степен зависи развитието и усъвършенстването на човечеството.
От тази гледна точка се налага целенасочено управление. Развитието на човешкото обшество преминава през различно по своята същност, цели и значение
управление, в условията на коeто се осъществява способността на човека да избира. Исторически най- значими са диктатурата и демокрацията.
В това отношение осъществяването на избора при реално демократично управление и организирано гражданско общество е грандиозна крачка напред!
Дълбоката същност и прогресивният характер на демокрацията в условия на организирано гражданско общество, се изразява в постигането на стабилен баланс и висока степен на справедливост при реализацията на обществените инте-
реси с активно участие на цялото общество.
„Преходът” към демокрация в развитието на българското общество след 1989 година за пореден път доказва порочността и безпереспективността на господстващата партийно-политическата система на управление на обществото. Епохата на нейното господство е епоха на диктатура, демагогия и нищета. Епоха, в която демокрацията /народовластието/ само се декларира, а властта се осъществява ОТ и ВЪВ интерес на определени партийно-политически и
икономически групировки. Всъщност “преходът” се оказа поредната подмяна на един вид диктатура с друг вид диктатура. От диктатура на еднопартиен политически субект, брутално и безцеремонно се наложи диктатура на монолитно изградена многопартийна политическа класа. В резултат на това, върховната законодателна институция на българското общество /Народното събрание/, вместо работеща институция на народовластието, преднамерено стана придатък и инструмент в ръцете на тази политическа класа за реализиране на собствените й интереси. Законодателството и държавната власт, вместо да се осъществяват в интерес на България и нейните граждани, целенасочено обслужват интересите на чужди икономически и политически субекти. Узорпирала целият властови ресурс в държавата, политическата класа затлачи демократичното развитие на българското
общество и наложи диктатура на олигархична основа.
ИЗБОРЪТ, за устройство и управление на обществото беше избор на партийна идеология, на тяснопартийни, корпуративни и лични интереси. Избор на “приоритети”, определени от външни политически и икономически субекти и техните интереси. В тази насока българската “политическа класа” изпълняваше и изпълнява безупречно ролята си на предан техен слугинаж, потъпквайки българските национални интереси, народния и държавния суверенитет. Прилагайки принципите на разделението и противопоставянето, тя майсторски успяваше и успява да въведе в заблуждение собствения си народ и да го управлява пряко неговата воля и интереси.
Грубо и безцеремонно поитъпквайки Конституцията на Р. България, превърна исконното човешко право на избор в своя превилегия и практика.
Изборите и правилата за тяхното провеждане станаха изцяло дело на тези които са на власт и искат власт!
Българските граждани нямат реални избирателни права.
Българските избиратели са поставени в безизходното положение като “гласоподаватели” да гласуват за вече избраното или масово да не гласуват! В условията на сега действуващото законодателство мосовият отказ от гласуване /повече от 70%/ в никакъв случай не означава НАКАЗАТЕЛЕН или ОТРИЦАТЕЛЕН ВОТ за властващата политическа класа!!! Тя запазва свойте властови позиции дори и когато за избраното от нея гласуват не повече от 20% от общият брой на “гласоподавателите”!
Показателни в това отношение са резултатите от всички избори през „Прехода”, които управляващата политическа класа провеждаше и провежда със закони, които по своята същност и съдържание са дискриминационни, противоконституционни и антидемократични! Закони, които брутално и безцеремонно отнемат конституционното право на българския народ да бъде суверен в собствената си държава и все повече и повече утвърждават политическата диктатура на олигархията.
Ето защо: за да се смени статуквото на диктатурата; за да има реална демокрация; за да не сме само гласоподаватели; за да не избираме вече избраното; за да сме значими хора; за да сме достоен народ, се налага организираност на тези, които дават власт - ИЗБИРАТЕЛИТЕ!

Проектът СЪЮЗЪТ НА БЪЛГАРСКИТЕ ИЗБИРАТЕЛИ е началото и пътят към организираното гражданско общество в България. Обществото на гражданите с реални конституционно и законово гарантирани ИЗБИРАТЕЛНИ ПРАВА за пряко и активно участие в определянето и осъществявянето на цялостния обществено- политически живот на нацията.

НАЧАЛОТО:
НАРОДНИЯТ ВОТ и
ОСНОВНИТЕ ПРАВИЛА на ИЗБОРА
Реалната демокрация /народовластието/ и организираното гражданско общество налагат преди всичко дълбока промяна в обществените отношения!
Промяна в мисленето! Промяна в правилата на обществената подредба! Промяна в начина и мащабите на избора.
Тази промяна започва най-напред с това, Народното събрание и управлението на държавата да се възприемат и осъществяват единствено като функция на развитието и усъвършенстването на човешко обществото в съответствие с изискванията за все по-пълно задоволяване на непрекъснато нарастващите човешки потребности и интереси.
В това отношение:
• Народното събрание е върховна законодателна институция на БЪЛГАРСКИЯ НАРОД. Работи по негова волята, за неговите интереси и под негов контрол;
• Държавата е изпълнителен орган, който осъществява само интересите
на БЪЛГАРСКОТО ОБШЕСТВО и неговите граждани по правилата
/законите/ приети от Народното събратие;
• В центъра на общественото развитие е гражданинът с неговите гарантирани от закона права и свободи, с неговия реален принос за осъществяване на народовластието;
• Представителството в законодателната и изпълнителната власт на всички нива на обществото се определя от народа чрез избори;
• Изборите са изключително право на народа, където всички политически субекти и личности са равнопоставени;
• Политически субекти в смисъл, участие в изборите за представител-
ство в законодателната и изпълнителната власт могат да бъдат - партиите,
неправителствените организации, гражданските сдружения и отделните
граждани;
• Народните представители представляват волята и интересите на конкретен брой избиратели от конкретен район на страната и за своята дейност като такива се отчитат единствено пред тях;
Избирателите имат право на контрол над дейността на своите представители в законодателната и изпълнителната власт и при определени условия могат да ги отзоваНа практика това означава:
І. Изборите дело на самите избиратели, където:
1.Цялата организация и провеждането на изборите за народно представителство в законодателната и изпълнителната власт по места /избирателните райони/ се осъществява от организираните избиратели /Съюз на българските избиратели/ със съдействието и финансовото осигуряване на държавата ;
2.Съставът на Централната избирателна комисия /ЦИК/се определя чрез конкурс по професионални критерии от Президента на Р.България със съдействието и под контрола на организираните избиратели /Съюза на българските избиратели/. Не се допускат квоти или превилегии: основани на парламентарно или друго представителство; по партиен, етнически, религиозен или имуществен признак.
3.Назначаването на ЦИК се извършва с Указ на Президента на Р. България;
4.Съставът на Районните избирателни комисии и избирателните секции по места се определят на общи събрания на общинските, градските и селски клубиве на избирателите и се назначават със заповед на областните управители, след което се представят в ЦИК;
6.Дейността на ЦИК, РИК и избирателните секции се осъществява в съответствие с приет от Народното събрание закон за избиране на народно представителство и се контролира от провозащитната организация на избирателите;
7.Законът за избиране на народното предстатителство се разработва
въз основа на приети от избирателите основни принципи и правила на избора; подлага се на широко гражданско обсъждане чрез клубовете на избирателите и се приема от Народното събрание. Ако Народното събрание не е в състояние да извърши това, изборите се провеждат от президента по приетите от избирателите правила;
8.Законът гарантира равнопоставеност на парнийните и гражданските политически субекти за участие в изборите и не допуска абсолютно никакви привилегии и ограничения на права;
9.За да се осъществи реално народно представителство на конкретен брой избиратели от конкретен район, съществуващите многомандатни избирателни райони се разделят на едномандатни избирателни райони според броя на избирателите и полагащите се мандати. Пример: В мнгомандатен избирателен район с 200 000 избиратели и полагащи се по закон 10 мандата се формират 10 едномандатни района, където всеки народен представител представлява 20 000 избиратели и юридически се подчинява на тяхната воля и интереси;
10.Всеки политически субект има право да издигне в едномандатния избиретелен район само една своя кандидатура;
11.Цялата избирателна кампания се провежда в едномандатните избирателни райони;
ІІ. Избар на личности и обществена номинация от долу:
1. В избирателните райони се състезават преди всичко авторитетни, високо интелигентни, професионално подготвени и национално отговорни личности, независимо от тяхната обществена, партийна, религиозна, етническа, социална или полова принадлежност;
2. Номинирането и издигането на кандидатурите за народни представители се извършва на общи събрания на местните партийни и граждански структури;

3. Основен принцип за номиниране и издигане на кандидати за народни представители е равнопоставеност, никакви привилегии и ограничения на права;
4. Всеки избирател има право да гласува само за един кандидат за народен представител;
5. Изборът гарантира вот за личността.
6. В бюлетината освен трите имена и ЕГН на кандидата се посочва и политическият субект издигнал неговата кандидатура;
7. Вотът за колективния политически субект зависи от избраните личности издигнати от този политически субект;
едномандатния избирателен район, за който са гласували най-много избиратели:
- но не по-малко от 51% от общия брой на избирателите в
избирателния район;
- при липса на това условие се провежда балотаж между първите двама
класирали си по броя на избирателите гласували за тях;
- при наличие на двама и по-вече с равен брой избиратели гласували за
тях се провежда нов избор само между тях;
- при наличие на неизпълнение на първото условие се прилага второто;
9. Избраният за народен представител, представлява не само тези, които са гласували за него, а всички избиратели от едномандатния избирателен район и за своята дейността се отчита само пред тях;
10. Народните представители в Народното събрание могат да се организират в парламентарни групи по ясно и публично заявена политическа принадлежност или обществени интереси и да кандидатстват за сформиране на Правителство на държавата;
11. Управляващо мнозинство в Народното събрание се сформира единствено по отношение пътищата, формите и средствата за изпълнение на общоприета Национална стратегия за развитие на българското общество и държавата. То поема цалата отговорност, и политичаска, и морална, и юридическа за неизпълнение на поетите ангажименти.
12. Абсолютно е забранено организирането на парламентарни групи по религиозна или етническа принадлежност;

ІІІ. Гласуването е право, задължение и отговорност, защото:
1.Всеки български гражданин, който има избирателни права задължително гласува, с което поема лична отговорност и дава своя принос в развитието на българското общество;
2.Български гражданин, който по свое желание не е упражнил правото си на глас в избори се счита, че преднамерено не изпълнява своите граждански задължения и се санкционира. Освен това няма право публично да недоволства, да критикува или да протестира срещу дейността на народното представителство и държавата;
3.Гражданите с двойно гражданство /до като то съществува/, които не живеят постоянно в България и не са регистрирали прибиваване в България най-малко три месеца годишно и не плащат данъци на българската държава, нямат право на глас;
4.За валидни се считат избори, в които участвуват най-малко 2/3 от общия брой на избирателите в България;



5.Всеки дал своя глас за избор на народно представителство има право да получава пълна и навременна информация за дейността на Народното събрание и Правителството, публично и безпрепятствено да изразява недоволството си, да критикува, да протестира и да иска отзоваване на своите избраници;
6.Гласуването е лично, равностойно и конкретно само за един политически субект;
7.Не се позволява прехвърляне на гласове от един политически субект в полза на друг или от един избирателен район към друг избирателен район;

ІV. Прозрачност, публичност и строг контрол на финансирането:
1.Държавата осигурява финансиране за подготовка и провеждане на избори в рамките на нейните задължения произтичащи от Конституцията и законите на Р. България;
2.От държавният бюджет се финансира:
• Изграждане и функциониране на избирателни комисии и секции;
• Подготовка, обслужване и публикуване на избирателни списъци;
• Транспортни разходи за провеждане на избирателния процес;
• Осигуряване на изборни бюлетини;
• Провеждане на избирателния процес;
• Отчитане на изборните резултати;
• Правно осигуряване на избирателния процес и правозащитната дейност на Съюза на българските избиратели;
• Разработване и внедряване на съвременни технолагии и проекти за усъвършенствуване на избирателния процес;
3.Номинирането, подготовката и провеждането на предизборната кампания се финансира от участвуващите политически субекти в рамките на утвърден от държавата лимит;
4.Произходът на паричните средства предварително и публично се декларират;
5.Всички разходи за предизборната дейност на политическите субекти публично се отчитат и подлежат на ревизия от компетентните държавни и обществени органи;
6.Държавнете медии осигуряват равноправна и безплатна публична изява на всички политически субекти. Не се допускат привилегии;
7.Предизборните агитационните материали се изработват и се публикуват по едномандатни избирателни райони на специално за целта подготвени от общинските власти агитационни пунктове;
8.Агитационните пунктове осигуряват възможности, всеки политически субект да упражни своето право на публична агитация без да нарушава правото на опониращите;
9.Абсолютно се забранява безразборното облепване с агитационни материали на други места освен на специално определените от властите ;
10.Финансирането на предизборната кампания се регламентира със закон;

V. Обществен контрол, отчитане на дейността и отзоваване:
1.Цялата политическа и обществена дейност на народното представител-
ство е публична и подлежи на обсъждане и контрол от обществото;


2.Всеки избран за народен представител подписва нотариално заверен обществен договор за представителство, отчет на дейността, снемане на доверието и отзоваване;
3.Посредник за подписването и надзорник за изпълнението на обществените договори между избирателите и избраните народни представители са клубовете на избирателите и тяхната правозащитна организация - Съюз на българските избиратели
4.Когато народен представител неизпълнява задълженията си произтичащи от обществения договор или предизборната му програма и със свояте действия или със своето бездействие допренесе за нанасяне на морални и материални щети на държавата и нейните граждани, същият носи съдебна отговорност за измама в особено големи размери.
5.Пълномощията на народен представител се прекратяват предсрочно по искане на 2/3 от избирателите, които той представлява в Народното събрание кагато се установи неизбираемост след провеждане на предсрочени избори в избирателния район където преди това е бил избран.

Предложеният проект за НАРОДНИЯТ ВОТ или ПРАВИЛАТА на ИЗБОРА е приет от ПЪРВОТО НАЦИОНАЛНО СЪБРАНИЕ НА ОРГАНИЗИРАНИТЕ БЪЛГАРСКИ ИЗБИРАТЕЛИ проведено на 10 октомври 2006 година в гр. Стара Загора, но си остава отворен. Искрено и от сърце желаем той да бъде подложен на всенародно обсъждане и осмисляне. На тази основа да се допълни и усъвършенствува за да стане ЗАКОН ЗА НАРОДНИЯТ ВОТ. Основа и гаранция за изграждане и утвърждаване на организирано гражданско общество в България. Закон за правото на Народа сам да избира и осъществява своята съдба.
Председател : Марин Станев

04.06 2013 в 12:50

Какво им е на името на ГЕРБ- посредствено наименование на гадна болест, приляга си им.
На триглавата ламя трябва да намерим някое по- добро именце, хем да е благозвучно, хем да е ясно.
Предложения?

03.06 2013 в 17:31

Дори и на самите организатори им станало ясно, колко е безсмилено това дето правят.

03.06 2013 в 14:16

Някой знае ли нещо за това момче, къде е в момента и защо си е изтрило сайта? Нито една представителна медия не споменава нищичко за изчезването на фейсбук събитието и на сайта. Странно е, защото за всеки журналист, това би трябвало да е тема заслужаваща внимание.
Нещо повече - ВСИЧКИ телевизии които гледах и радиопрограми които слушах вчера, сериозно се постараха да разпръснат пълно информационно затъмнение по отошение на самия протест. Никъде тази новина не беше сред водещите, всички се опитаха да внушат на аудиторията, че протестите са организирани и дори платени от разни партии (РЗС, НФСБ, ГЕРБ), всички се постараха да смалят колкото е възможно повече числеността на протестиращите и прочее. Аз и преди си знаех, че медиите не са независими, но сега ми се струва, че в момента някой много сериозно им е стъпил на врата. И вероятно не само на техния. Сериозно съм притеснен както за това момче, така и въобще за свободата в България.
Дано да не съм прав. Наистина.

03.06 2013 в 05:35

Кокетна: Ето ви свобода, ето ви гражданско общество, ето ви право на протест и гражданска позиция! Свърши тая, с падането на ГЕРБ.

Е, госпожо или госпожице Кокетна, не се косете толкова! Току-виж от тревоги погрознеете и ще трябва да си сменяте името. А това, което казвате че е свършило с падането на ГЕРБ от властта, на практика е свършило още след преврата на Веонната лига през 1934 година. Най-напред диктатура на самите превратаджии, после диктатура на кобурга цар Борис ІІІ, после комунистическата диктатура. А след дворцовия преврат от 10.11.1989 година до сега -- тоталната разруха, тоталното ограбване и диктатура на политнтиканите, на престъпниците и на новопоявилите се олигарси. Така че нищо ново под българското слънце.

Е, вярно е, че изгледите за кабинета Оплескарски са по-лоши и от това, което направи предишната пройна коалиция. Но да не би при правителствата на Беров и на Жан Виденов да беше по-добре?

02.06 2013 в 18:14

Това важи само за faceboook. Хайде опитай се да спреш сайт, да видим как го правиш. Освен ако не работиш в хостинг компания.

02.06 2013 в 18:11

Скъпа Лолита, това веднага може да се провери от всеки, който чете тук. Просто пише горе адреса blognews.bg и ще видите какво излиза: Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

02.06 2013 в 16:58

Направете си експеримент - колко души трябва да пуснат рипорт, за да спрат една страница. Няколко.
Всичко друго са фантазии за цензура, невидимата ръка на политиците и глупости на търкалета.

След няколко седмици същата страница ще започне да ви показва оферти за евтини дамски чанти.

02.06 2013 в 16:57

Именно необразованитте мангали и голяма част от пенсионерите, мечтаещи за "онова време" гласуват за БКП, защото тогава са имали мотото: "учи мамо да не работиш"!

02.06 2013 в 16:44

Г-жо Чемширова,имате проблем.Въобразявате си: първо - че ГЕРБ не са комунисти,и, второ - че знаете какво е това тоталитаризъм.