Улесняват процедурата за наемане на работници от страни извън ЕС

Последна промяна на 27 септември 2017 в 14:29 4354 0

Процедурата за достъп до пазара на труда на работници от държави извън ЕС ще се облекчи за работодателите, без да се засягат правата на българските работници.

Това предвиждат промени в Правилника за прилагане на Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност, които бяха приети от правителството.

Според новите разпоредби от работодателите ще се изискват по-малко документи, когато искат разрешение да наемат чужденци.

За тях отпада задължението да представят в Агенцията по заетостта документи за регистрация на фирмата, единен идентификационен код и удостоверение за актуално състояние. Необходимата информация ще се набавя по служебен път.

Промените ще намалят административната тежест за работодателите при наемането на работници от трети държави.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !