10 съвета на "Форбс" за успех в кариерата

Последна промяна на 12 април 2017 в 15:49 4112 1

Снимка Pixabay

Кой е най-добрият начин да станете по-добри в работата си? След обстойни изследвания, въпроси и срещи със специалисти по кариерно развитие, "Форбс" представя 10 съвета, които да ни помогнат да сме повече от добри на работното място.

Организирайте се. С настъпването на електронната поща, текстовите съобщения, туитовете и всичко останало е много трудно да останете съсредоточени в работата си. Отбележете като приороритетни имейлите от важните за вас хора и игнорирайте другите. Проверявайте пощата си през половин-един час, за да можете спокойно да изпълните задачите, които изискват концентрация.

Не се опитвайте да свършите много работа наведнъж. През 2009 г. група от университета "Станфорд" направила проучване, показващо, че хората, които работят по няколко въпроса наведнъж, пишат имейли, отговарят на съобщения и се ровят в няколко сайта едновременно, са по-непроизводителни от хората, които вършат задачите си една по една.

Поставяйте се на мястото на шефа си. Бъдете съпричастни с шефа си, така че да можете да си представите това, което той или тя търси в един служител. Така ще знаете какво иска от вас и ще можете да си спестите бъдещи неразбирателства.

Комуникирайте с всички колеги. Изградете добри отношения не само с хората от вашия ресор, но и с охраната, чистачките и всеки в офиса ви. От тях има хора, които са от години там и имат голямо количество информация за всеки колега. Така ще бъдете информирани и ще имате много съюзници.

Научете се да слушате. Вслушвайте се в шефа си и колегите си. Говорете по-малко и слушайте какви задачи дават на вас и околните. Така ще знаете какво точно да правите и ще си имате по-малко проблеми, отколкото ако разкажете целия си живот.

Идвайте по-рано. Дори и да бъдат само 15 минути, веднага ще бъдат забелязани. Освен добро впечатление, това време ще ви е от полза за задачите, които имате да свършите. Може да се възнаградите с по-дълга обедна почивка или малко по-ранно тръгване от офиса.

Откъсвайте се от работата. Времето далеч от офиса, когато не работите, може да ви даде усещане за контрол, поле за нови идеи, да ви осигури пространство за разширяване на културните хоризонти и да ви позволи да се отпуснете.

Бъдете прецизни в работата си. Aко не разбирате дадена задача, изпратена по имейла, или не разбират вас, не се страхувайте да се обадите на шефа или колегите си. По-добре да зададете няколко въпроса повече и да изясните всеки аспект от задачата ви, отколкото да се провалите.

Подгответе се за дадената ви задача. Проучете и намерете допълнителна информация относно работата си, така няма да губите ничие време и ще покажете на шефа си, че приемате задача си сериозно.

Не се самоизтъквайте. Не показвайте колко сте работливи или находчиви. Оставете действията ви да говорят за вас. Никой не обича самовлюбените.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

2666

1

Hissarion

12.04 2017 в 16:36

Най-важният съвет: Нека баща Ви бъде собственик на фирмата!