Кабинетът даде още над 1,6 млн. лева за реклама на туризма

Последна промяна на 11 април 2018 в 16:42 3362 1

Правителството осигури допълнителни 1 680 000 млн. лв. по бюджета на Министерството на туризма за изпълнение на Годишната програма за национална туристическа реклама.

Програмата предвижда устойчиво развитие и промотиране на културно-историческия туризъм, съчетан със специфичните видове туризъм, с цел преодоляване на сезонността. Това налага използване на актуални маркетингови инструменти и сътрудничество с водещи световни медии за достигане до целевите аудитории, съобщиха от правителствената пресслужба.

Официалната статистика показа, че за периода януари-декември 2017 г. България е посетена от близо 8,9 млн. чуждестранни туристи. Това е увеличение от 7,6% спрямо същия период на 2016 г., която досега бе рекордна за туризма. Първоначалните резултати за 2018 г. също са оптимистични – за първите два месеца на годината чуждестранните туристи са с 10,6% повече спрямо същия период на 2017 г., посочват оттам.

Заради увеличилия се брой туристи приходите от международен туризъм - по данни на БНБ за периода януари-декември 2017 г., възлизат на близо 6,9 млрд. лв. и са се увеличили с 9,3% в сравнение със същия период на предишната година. 

banner 545x