Сметката за нищо за 5 лева се оказа шега, но Ангелкова продължава да проверява наред

Последна промяна на 23 август 2017 в 15:45 16246 0

Касовата бележка "Нищо за 1 час - 5 лева" се оказа шега, вероятно вдъхновена от такса "празен стол". За случая вчера официално съобщи пресслужбата на Министерството на туризма и дори впрегна на помощ още две ведомства - НАП и Комисията за защита на потребителите. 

Днес от ведомството на Николина Ангелкова публикуваха допълнителни разяснения.

"Проверяваме всички сигнали, подадени до Министерство на туризма и ще продължим да го правим, защото това е наше задължение по закон", заяви министърът на туризма по повод информациите, че скандалната касова бележка от харманлийско заведение е била шега, направена от клиенти на заведението. 

Тя обясни, че сигналът за касовата бележка „Нищо за 5 лв.“ е подаден на официалния имейл на Министерството на туризма, за жалби и сигнали, на 18 август 2017 г. в 18,20 часа.

Той гласял: „само в България- сметка „нищо- 1 час - 5 лв. Без коментар…“

Сигналът бил изведен в деловодството на министерството с номер Т-94-Е-21 от 21 август 2017 г.

От Министерството на туризма посочват, че подателят на сигнала не е анонимен, а идело реч за е издател на вестник за българите във Великобритания. Същият човек вече бил подал и сигнал, при който е установено нарушение на заведение в Кранево, което начислявало неправомерна такса.

Бдителният гражданин дори написал:

„Радвам се, че Министерството на туризма реагира на нашите сигнали и се надявам да стане всеобща практика на сънародниците ни в България да се обръщат към институциите при проблеми от всякакъв вид. Само така проблемите ще могат да бъдат решени.“ 

Експертите на Министерството на туризма ще извършат проверка за съответствие на категоризацията на заведението в Харманли, независимо че само часове след огласяване на случая то е излязло в ремонт.

"Уважаваме чувството за хумор на всеки, но експертите ни работят за надграждане на рекордните резултати, постигнати през последните години в българския туризъм с усилията на целия бранш – инвеститори, хотелиери, туроператори и техните служители. За всички тях имиджът на туризма не е и няма да бъде шега", заявяват още от ведомството на Ангелкова.

banner 545x